Η έκθεση της Ουτρέχτης

Η “Vakantiebeurs” είναι από  τις πλέον σημαντικές πανευρωπαϊκά, καθώς λειτουργεί ως δίαυλος γνωριμίας με το σύνολο των αγορών τουρισμού του ευρωπαϊκού βορρά.

Παρουσιάζοντας τις κυρίαρχες τάσεις και υιοθετώντας τις πλέον σύγχρονες μορφές προβολής αντικατοπτρίζει το προφίλ των τουριστών.

Έχει διττό προσανατολισμό, αφενός να υπάρξουν επαγγελματικές επαφές με Τour Operators, αεροπορικές εταιρείες, τουριστικούς πράκτορες, μέσα ενημέρωσης, και αφετέρου οι επισκέπτες να έχουν, σε βιωματικό επίπεδο, επαφή με τις προσφερόμενες τουριστικές υπηρεσίες, ενισχύοντας την επιθυμία τους για ταξίδια.

Για την ιστορία το 2017 από Ολλανδία ήρθαν στην Κέρκυρα 51 χιλ επισκέπτες (3,5 χιλιάδες λιγότεροι από το 2016),δηλαδή ποσοστό 2,8% του μεριδίου της τουριστικής αγοράς (46 χιλ από αέρος και 4,5 χιλ με κρουαζιερόπλοια).

Καλά μηνύματα από Γερμανία

Aύξηση 16% καταγράφει μέχρι στιγμής η TUI στις προκρατήσεις των Γερμανών για διακοπές στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2018. Η TUI έχει αυξήσει σημαντικά την προσφορά ξενοδοχείων, ιδιαίτερα των οικογενειακών, στα ελληνικά νησιά όπως η Κέρκυρα, η Ρόδος, η Κως  αλλά και στη δυτική Πελοπόννησο, με 5 νέα ξενοδοχεία του κόνσεπτ οικογενειακών διακοπών της, Best Family.

Να σημειωθεί ότι το 2017 επισκέφτηκαν την Κέρκυρα συνολικά 279 χιλ Γερμανοί τουρίστες (190 χιλ από αέρος και 89 χιλ με κρουαζιέρες) δηλαδή 15,5% της τουριστικής αγοράς του νησιού μας. Ως γνωστό οι Γερμανοί καταλαμβάνουν τη δεύτερη θέση μετά τους Άγγλους, που με 31,66% και 570.000 επισκέπτες (491 χιλ από αέρος και 79 χιλ με κρουαζιερόπλοια) κρατούν τα σκήπτρα της αγοράς.

Οι ειδήσεις από Virtuoso

Έναν πλήρη οδηγό με τις ανερχόμενες τάσεις στα ταξίδια για το 2018 παρουσιάζει το μεγαλύτερο αμερικανικό δίκτυο ταξιδίων πολυτελείας, Virtuoso.

Σε αυτόν αναδεικνύονται οι απόλυτες επιλογές ταξιδίων, εμπειριών και ξενοδοχείων στις οποίες θα προσανατολισθούν οι ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο τη νέα χρονιά, παρουσιάζοντας τα Best of the Best.

O οδηγός περιλαμβάνει συνολικά 1.250 ξενοδοχεία που θα συγκεντρώσουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, σε 108 χώρες καθώς και 54 μοναδικές εμπειρίες, τα οποία προσφέρονται στο νέο πρόγραμμα καλύτερων ταξιδιωτικών εμπειριών της Vistuoso.

Ο οδηγός της Virtuoso διανέμεται σε 150.000 συνδρομητές-πελάτες της σε όλο τον κόσμο, ως επιλεγμένος σύμβουλος διακοπών.  Ακόμα, η Virtuoso αποκαλύπτει τις ιδιαίτερες εμπειρίες στην Ελλάδα που θα παρουσιάσουν μεγάλη ζήτηση από τους τουρίστες το 2018. Αυτές είναι το σύγχρονο γκουρμέ, τα μικρότερα ελληνικά νησιά και η περιήγηση στην Κέρκυρα.

Οι 5 top τάσεις για ταξίδια το 2018
Σύμφωνα με το Virtuoso οι  τάσεις των ταξιδιωτών για το 2018 προβλέπεται να είναι: 
1. Το νέο lifestyle . Το εντυπωσιακό ντιζάιν, οι εύστοχες ευκολίες και ο μοναδικός χαρακτήρας καθορίζουν ένα νέο είδος lifestyle στα ξενοδοχεία της Virtuoso, τα οποία προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες σε αντίθεση με τα παραδοσιακά.
2. Η περιπέτεια είναι κεντρικό στοιχείο . Εξαιτίας της μεγάλης ελκυστικότητάς τους στους ταξιδιώτες, η περιπέτεια παραμένει κορυφαία τάση στα ταξίδια, με εμπειρίες που ποικίλουν από τον εμπλουτισμό της εμπειρίας στη φύση μέχρι τα εξτρίμ σπορ και δραστηριότητες.
3. Οι πόλεις βρίσκονται στο επίκεντρο .Η Virtuoso πρόσθεσε ένα μεγάλο εύρος ξενοδοχείων στις δημοφιλέστερες πόλεις του κόσμου. Τα ψώνια, οι θεραπείες σπα, η τέχνη και η αρχιτεκτονική καθώς και η γαστρονομία πρωταγωνιστούν στα city break.
4. Glamping σε εξωτικούς προορισμούς . Η ζήτηση για πολυτελές κάμπινγκ ανθεί καθώς οι ταξιδιώτες βρίσκονται σε αναζήτηση αυθεντικών και μοναδικών εμπειριών. 

5. Διασκέδαση για την οικογένεια . Τα  οικογενειακά ταξίδια αποτελούν κυρίαρχη τάση, γι’ αυτό ο κατάλογος της Virtuoso ενισχύθηκε με επιπλέον οικογενειακά ξενοδοχεία.