Μετά τη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Λιμένων (ΕΣΑΛ) και την μη έγκριση των δύο εκ των 10 συνολικά έργων που πρότεινε με το επενδυτικό της σχέδιο η ΟΛΠ ΑΕ.

Το συνολικό ύψος επένδυσης της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά θα ανέλθει στα 611,8 εκατομμύρια ευρώ από 800 εκατομμύρια που ήταν αρχικά προγραμματισμένο.

Για την επέκταση του Container Terminal, η ΕΣΑΛ αποφάσισε ότι οι συνθήκες στην παρούσα φάση δεν είναι ώριμες για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου.

Επίσης η ΟΛΠ Α.Ε. απέσυρε την πρόταση για την επέκταση του Car Terminal στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας, ο οποίος και παραμένει ως έχει.

Οι Κινέζοι είναι δυσαρεστημένοι από την εξέλιξη αυτή και η υπόθεση θα πάρει πολιτικές διαστάσεις ενόψει και του ταξιδιού του Έλληνα πρωθυπουργού στην Κίνα.

Οι επενδυτές στο λιμάνι του Πειραιά θεωρούν ότι η κυβέρνηση υπέκυψε κάτω από το βάρος του πολιτικού κόστους αφού θα είχε όλον τον Πειραιά απέναντί της εάν ενέκρινε τα δύο αυτά θέματα.

Πηγή: Cosco για ΟΛΠ: Με τις καθυστερήσεις στο master plan κινδυνεύει το μέλλον της επένδυσης